La première édition du Marché des Vignerons s’est extrêmement bien déroulée.

MarchéDesVignerons | Lausanne, Switzerland | #swisswine | farmer's market for vintners

Marché des Vignerons–Lausanne, Switzerland

Nous avons accueilli près de 200 participants. Le public a été reçu chaleureusement par nos vignerons et tout le monde a apprécié les Cors des Alpes du quatuor l’Echo des Vanils. Les artisans ont été agréablement surpris de l’accueil réservé à leurs produits et notamment par une clientèle relativement jeune.

Merci à tous de votre présence et rendez-vous le 26 juillet. Même heure, même endroit, avec 8 vignerons différents.

#Lausanneàtable, #winelover, #wine, #swisswine, #vinsvaudois, #vinssuisses

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Our first edition of the Marché des Vignerons went extremely well. Here are some highlights from the day:

We welcomed almost 200 participants from both near and far: locals who had heard about our event and even a few tourists who were excited to find a variety of local wines all in one place. Everybody appreciated the Cors des Alps performances from l’Echo des Vanils.

Our participants were happy to meet our winegrowers and winemakers. Our vintners were pleasantly surprised to find such a welcoming reception for their produits du terroir and were happy to spend a bit of time with each visitor.

Thank you to everybody who came out and participated and hope to see you again on 26 July. Same time. Same place. 8 different vintners.